Завдання 1.
Визначення дистанції для досліджень.
Виміряйте відстань для досліджень за допомогою рулетки.
Для цього виміряйте відстань 5 або 10 м у шкільному коридорі
чи на подвір’ї. Крейдою позначте стартову та фінішну позначки. Зверніть увагу на точність вимірювань. Порівняйте отри-
4
мані дані із показами GPS-навігатора. Увага, GPS-навігатор
має суттєві похибки у визначенні положення в приміщенні!
Завдання 2.
Визначення розміру кроку. Для цього завдання учень / учениця повинен пройти намічену відстань, рахуючи кроки. Розмір визначається шляхом поділу відстані на кількість кроків:
розмір кроку = відстань : кількість кроків
Від чого залежить довжина кроку людини? Запропонуй якомога більше чинників, що можуть впливати на довжину кроку._________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу під час вимірювань
Самоаналіз
Познач V
(Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників
Мені було дуже важко
джерело-
Немає коментарів:
Дописати коментар