Сторінки

неділя, 6 червня 2021 р.

ВИКИДАТИ НЕ МОЖНА, ПЕРЕТВОРЮВАТИ - «друге життя» побутових речей

Що таке відходи? Відходи - це будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари , що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення. Основні види відходів: побутові (комунальні); промислові (відходи виробництва); небезпечні (токсичні); радіоактивні.
Проблема відходів і способів їх утилізації стала однією із серйозних проблем Переселення в міста і їх розвиток привели до структури споживання: для кращого транспортування продуктів харчування і іншої продукції знадобилась упаковка; з'явились нові штучні і синтетичні матеріали, які відсутні у природі; суспільство багатьох розвинених країн перетворилось на «суспільство споживання», де кількість «необхідних» речей дуже виросла.

Терміни розкладання деяких компонентів Компонент Строк розкладанняуприроді Строкрозкладання Пластик сотні років(залежить відпластику) практичнонерозкладається Скло мІльйонроків нерозкладається Папір 2-3роки біля30років Гума десяткироків сотні років Текстиль десяткироків сотні років Метали 30років сотні років
джерело-https://vseosvita.ua/library/proekt-na-temu-druge-zitta-pobutovih-recej-457073.html

 




Висловлюємо свої ідеї щодо використання вживаних речей, добираємо матеріали для їх вдосконалення і створюємо нові корисні речі. 


 

Час виконання: 1-2 уроки (висловлюємо ідеї, плануємо і створюємо на уроках, готуємо матеріали — в позаурочний час до початку проекту)

Матеріали:

Принесені учнями згідно їх ідей

Завдання :

1.    Об”єднатися в малі групи (бажано - за випадковим збігом, по 3-5 учнів)

2.    Ознайомитися з критеріями оцінювання вдалого проекту, критеріями і ознаками співробітництва, робити висновки, створення звітів/презентацій.

3.    Визначити можливі ролі в групі для виконання проекту, розподілити ролі. Визначити лідера групи

4.    Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту

5.    Обговорити і узгодити ідею вдосконалення вживаних речей

6.    Спланувати свою діяльність щодо ходу виконання проекту

7.    Зробити нову річ/речі, сфотографувати для звіту

8.    Підрахувати, скільки б коштувала нова річ і порівняти її вартість зі створеною в ході проекту. *Розрахувати, які прибутки можна отримати, якщо зробити декілька таких речей і продати на шкільному ярмарку

9.    Спланувати і створити звіт (*мультимедійну презентацію) про хід результати і висновки проекту.

10.Презентувати свій проект іншим учням класу (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо)

11.Проаналізувати: досягнення і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки, фіксувати результати, створювати звіт і висновки.

12.Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .

Міжпредметні зв”язки: трудове навчання, мистецтво, математика, економіка

Вміннядослідницькі (вносити дані в таблиці , будувати діаграми, писати висновки); 

співробітництва (розподіляти ролі, оцінювати свій внесок в спільну діяльність, підбадьорювати, спонукати інших, по-черзі висловлюватися, вирішувати проблеми);  презентування;

фінансова грамотність, підприємливість


«ВИКИДАТИ НЕ МОЖНА, ПЕРЕТВОРЮВАТИ» - під такою назвою учні 5 класу на уроці природознавства виконують навчальний проект.

Використовували свій досвід, ресурси Інтернету і свою фантазію і створюють нові корисні речі зі старих!




Немає коментарів:

Дописати коментар

Єдиний урок : «Безпека на дорозі- безпека життя!»

 Єдиний урок : «Безпека на дорозі- безпека життя!» Мабуть, кожен із нас хоча б раз у житті спостерігав порушення правил дорожнього руху. Або...